Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Annelie - 26 mars 2009 20:43

Jaha klockan tickar...Snart börjar medium...Sitter här och lyssnar när min tonåring försöker "döda" gitarren till vårt guitar hero...=) Låter fruktansvärt..Hon är jätte duktig och sätter över 90 toner av låtarna men gitarren låter ju...=(

Hemska amalia...

Nå,men annars är det lugnt här..Mannen jobbar ett strö pass igen,härligt..

Tycker det går jätte bra att vara själv med barnen...Detta fixar vi..=)

Fick just veta att det inte är medium ikväll så då blir det nog en tidig kväll för mig...=) Skönt..

Jag håller på att vänja av min krulltotta sin välling på nätterna..Herre gud,hon har ju kunnat äta två-tre flaskor per natt och vill ändå ha en när hon vaknar...Men nu är det slut på de tiderna..Hon har ju haft flaskan som sin "napp",för inte har det varit vällingen i sig..Jag köpte igår en jätte fin sportflaska med Alfons på som hon får välling i nu och natten som va så lämnade hon nästan allt..=) Dock så "fubbar" vi lite så hon får lite saft i en flaska..Jag vet att det är VÄLDIGT dumt med saft i flaska men för en övergångsperiod.. 

Jag hade besök av min svärmor idag..Det var skönt att sitta i lugn och ro och få rå om henne..Det betyder mycket..


Jag känner mig lite trött på livet just nu..Missuppfatta mig rätt..Lite väl mycket uppe i mitt huvud för att känna frid med mig själv och andra omkring mig..Jag hoppas på en ljusning på livet snart...Verkligen snart..

Mina barn betyder allt för mig..De är det bästa jag gjort i mitt liv..Skulle inte byta bort en sekund med dem..Trots grin,skrik och en hel massa trots..=)

Nå men nu tror jag att jag ska testa misshandla gitarren lite...Å tro mig,jag är inte så duktig på att spela så den låter lite mer då..;)


Hoppas alla får en bra natt=)

Älskar er där ute...Kramar 

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards