Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Annelie - 2 mars 2009 06:58

Undra vad denna dag har för överraskningar då..=) Tror jag ska försöka baka bullar idag iaf..

Mannen for på jobb igår och kommer hem till helgen..Det funkar ju bra hitentills iaf..Hade lite svårt att koppla av igår kväll men men det blir nog bättre ikväll..

Å appropå ikväll så börjar min serie på tv...CITYAKUTEN=) Men jag fick höra igår som jag missat att det är den sista säsongen..=(  Mindre bra..


Vi var och åkte skridskor igår innan mannen for och grannen med barn var oxå med..=) Det som vart mindre bra var ju att grannen föll och tog emot sig med handen, det slutade med en spricka i "båtbenet",gipsad och hemma från jobbet i fem veckor..Tycker synd om honom..(hans sambo med)hihi..


Nu börjar det närma sig fredag..Får lite magont när jag tänker på dagen..Vill inte,samtidigt som jag vill..Men men livet är ju som det är..

Fick se kort igår på min morfars lilla kompis som han har..En liten vovve vid namn Tuva..Jätte söt..=)

Min yngsta tös tror att allt på fyra ben är vovve..  =)

Ska leta upp en plats här hemma för förstoringarna på mormor och morfar så de får komma upp på väggen..Tror de blir här vid datan..


Imorgon ska min yngste prins till bvc en sista gång och ta spruta..Sen är det skolsköterskan..=) Tiden går så jäkla fort..För fort..=(


Nå men nu tror jag att jag ska fortsätta med dagen..Jag kanske kommer tillbaka till kvällen..

Önskar er alla en underbar dag.. See yah!!

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards