Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Annelie - 14 mars 2009 22:24

Tjena tjena så här på kvällstimmen...

Hur står det till hos alla kan man undra,men nu var det ju inte därför ni slog upp min blogg,inte sant?!

Nå men här är det ganska lugnt iaf..Jag sitter här och mannen och tonåringen kollar tv..Matrix tror jag det vart ikväll..Jag är inte så jätte intresserad av den film serien..

Annars så har jag haft en storstädning här idag..Plockat,dammsugit och torkat golv..Otroligt skönt..Å så har vi varit på kalas hos grannen..

Å Malena vann melodifestivalen ikväll oxå..Låten var ju ganska bra men jag hade hoppats på Måns,men det fanns ju rätt så många bra låtar i år ändå..


Snart är det väl dags för bingen för mig..Det kommer ju en dag imorgon oxå.. Vi har inte hört nå mer om jobb för mannen ännu iaf...Så till veckan så blir vi nog två hemma..

Ska på två möten på skolor och ett på vårdcentralen,så veckan hinner nog gå utan bekymmer..Sen på onsdag så har vi ju kalas här hemma för gubben som fyller år..Undra vad man ska köpa åt honom då.. =/  Men men jag kommer nog på nå fyndigt..

Nå men angående melodifestivalen så Sarah Dawn Finer´s låt var oxå jäkligt bra så den lämnar jag er med denna kväll..

Kramar till er där ute..

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards