Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Annelie - 4 mars 2009 06:38

Nu är det bara två dagar kvar tills mormors begravning och det känns verkligen i min mage... =/..Tryck över bröstet när jag sitter och funderar på allt som hänt...Vill inte,vill inte...Jag har iaf hittat en plats på min vägg för mormor och morfar..

Vi har fixat skjuts till och från begravningen nu..Det blir jag och min äldsta som ska åka..Så idag ska jag kolla över kläder..


Gubben min kom hem igår kväll för att få en nattsömn hemma och nu är han åter på jobbet och kommer hem sent på fredagkvällen..Funkar ju riktigt bra att han ligger borta måste jag säga.. =)

Igår var min prins och jag på bvc för sista besöket innan skolstart...Shit vad tiden går fort..barnen växer ju ifrån än själv..Det gick bra där och han fick sin spruta,mindre roligt men han var så duktig...Sa inget..=) Man behöver inte mycket för att bli så stolt över sina barn..

Min äldsta lämnade jag hemma med lilla M och det funkade ju jätte bra...Lilla M sov så stortjejen städade och fixade här hemma...Henne ska jag anlita fler gånger.. =)


Idag SKA jag baka,inga fler undanflykter nu...Har ju inte så mycket annat för mig iaf.. =) Å så behöver jag inte fundera så mycket.. =/

Annars funderar jag nog på saker och ting hela dagarna..Är en sån människa..På både gott och ont..

Jag önskar mig en lugnare tid framöver..Skulle kännas skönt..Inte lugnare fysiskt men psykiskt..Har varit jävligt mycket nu ett tag..Usch.. Men man får väl inte mer än vad man klarar av..=(

Nä nu ska jag sätta igång dagen,ska inte sitta och fundera så mycke..

Men hoppas alla får en bra dag!!!Kram


Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards