Alla inlägg under oktober 2009

Av Annelie - 30 oktober 2009 22:16

Hejsan...

Men visst är det så hos de flesta iaf att man ena stunder ligger på topp och andra på botten...? Det kan ju inte bara vara jag som känner så..


Idag har vi varit ute en sväng barnen och jag,min vän var oxå me med sina barn=)Sen har vi bara varit...Kollat barda sen gick tre i säng och min stora kille fick sin myskväll med mig=)Mina tre mellanbarn har fått en varsin kväll så här på helgen..Skönt med lite egentid med dem=)


Nä nu ska jag göra kvällen och lägga mig i min säng och kolla film tror jag...natti natti alla!!puss och kram 

Av Annelie - 29 oktober 2009 21:32

hejsan...jag vet,jag har blivit fruktansvärt dålig på att skriva här...:(  Det har varit mycket nu ett tag..Men jag är på benen iaf:)

Kommer inte ens ihåg när det var sist jag skrev faktiskt..Men men,here we go...


Hösten är här med buller och bång,tror faktiskt att vi kan få minusgrader inatt:( Barnen triva med att sommaren är över så de får sina aktiviteter tillbaka.. ja Maja är ju fortfarande hemma med mig..å hon verkar ju trivas med det..:)


Annars så har vi flyttat igen,jo vi tycker det är småfränt att flytta runt..Nä skämt åsido så trivdes vi inte riktigt där i stora lgh...Så nu har vi 122 kvm på 5 rum och kök:)

Min store pojke fyllde 10 år igår...:)Fy sjutton vad tiden går fort...för jäkla fort..

Elin har fått sina första glasögon:) Hon passade så i dem..


Känner mig lite mör och nere...jag vet vad det handlar om,men det är nog inget jag tar här..Men jag överlever..men det är rätt så tufft ibland..Livet alltså...Fy sjutton för att vara tonårsmamma..min äldsta är ju snart 14 och det är ju en gåta hur man ska hantera dem...jag blir tokig..men men det löser nog sig..

Jaja,nog gnällt nu..


Nu ska jag nog kolla runt lite på facebook och sen hoppa i bingen=)


natti natti...puss och kram på er


<p>  

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards