Alla inlägg under november 2010

Av Annelie - 28 november 2010 21:26

Så nu är ytterligare en vecka slut och vi står inför en ny vecka med nya möjligheter  På både gott och ont   


Här hemma är det som det brukar vara,förutom att lillan är sjuk   Men jag hoppas hon kryar på sig snart  


Äh,jag får inte fram nå att skriva om här idag..Så tjingeling på er alla glada=)


Pussen och kramen  

Av Annelie - 25 november 2010 22:22

Tjena tjena=)


Jaha,så var det snart 1:a advent :) Jag har fått advent i mina fönster iaf,men ack vad jag hatar att stryka  ...Men som sagt,klart nu,och det är såå skönt :)


Annars tuffar livet på,lite för fort ibland... Tänk snart blir min stora tjej 15 år!! Vart har tiden tagit vägen.......

Hade inte så mycket att skriva här idag..Är bara skönt att uppdatera lite   

Skön låt spelar jag för er idag..

Skickar en varm kram till er som behöver en extra idag,det kan vi alla behöva...  


Nu ska jag göra mig klar för att gå i säng  


Natti natti,puss och kram...


Tjingeling..

Av Annelie - 6 november 2010 22:24

Ja,jag kände att det var dags igen...


har tänt ljus idag för mina älskade som tyvärr inte är med mig längre..saknar dem  

R har frågat mig om jag om man lever i himlen...Jag svarade att jag hoppas det..Är det så? Han vart iaf nöjd med mitt svar och sa att då får han träffa Nicke och Nito igen..Han är så söt i sina funderingar  


Då har snart lovet flygit förbi och på måndag är det dags igen för skola och dagis..Hoppas jag får jobba lite oxå  Vore bra på många sätt..


Å snart är tomten här oxå..Har redan börjat köpa lite klappar och funderat desto mer på vad som ska och borde köpas..Har många bra ideér  



Underbara låtar spelar jag för er idag,en med Petter och en med Nostra Love

Underbara låtar..Får mig att tänka på just dem som inte finns längre och även de jag håller varmt om hjärtat..Älskar livet,men jag tycker det även kan vara så orättvist..Skickar en varm kram till er som behöver en extra..Livet ska levas,men var även varsam..Man vet inte när det är slut..  


Nå men det kanske är dags att vidare mot sängen gå,ska bara fixa några saker först.. Puss och kram på er go´skitar=) ta hand om er och sov sött  



  

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards