Alla inlägg under juni 2016

Av Annelie - 22 juni 2016 23:00

Perfekt avslut på en bra dag med jobb,kalas för fina Lena och middag hos sambons syster  Fått krama om två av mina underbara som kommer hem imorgon,fått överaska min älskade guddotter med sims4 å en dator  

Jobb imorgon och nästa vecka sen har vi semester,ska bli så skönt   Har inget speciellt egentligen att skriva förutom att min familj återgår till det normala imorgon,en drös med barn som lämnar sina saker å skor där de känner för det,skratt,tårar,glädje,ilska,kärlek,kramar,krig mellan deras rum,ett fasligt ropande efter denna mamma som ska lösa konflikter,åh fattar ni vad jag längtar!       KOMPLETT    Älskar min liga,alla dagar  



Nu strax dags att sussa  Imorgon är en ny dag med nya upptåg  

Pöss&kram  

Av Annelie - 13 juni 2016 16:13

Ibland blir jag fundersam över hur vissa tänker?! Imorgon är det skolavslutning på skolorna här och iaf på vår skola får barnen inte ha keps?! Varför? Vad gör det om de har det? För mitt barn så är det inte bara en keps,utan mer oxå en form av trygghet.. Jag förstår inte varför man måste sätta en sån regel? Mitt barn är inte unikt utan jag vet flera barn som använder kepsen mer än nödvändigt. Mitt barn skulle inte behöva ha sin keps jämt,vilket han oxå får höra av mig,men jag menar,om man känner nån form av "tygghet" av att bära sin keps,så varför inte på en avslutning? Han tycker det blir jobbigt att vara bland mycket folk å stå i centrum å nu får han inte heller ha sin keps?? Han känner ju sig fin och uppklädd i en ny keps!  Det blir så fel,tycker jag. Måtte det inte finnas ett barn på skolan imorgon med en fin sommarhatt,för det blir ju absolut inte okej! Sätt regler där de behövs istället för att skapa nått som inte behövs. Ingen keps i klassrummet eller i matsalen tycker jag är helt rätt! Nä nu rikta tankarna mot annat håll! Ha det bäst!  





Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards