Alla inlägg under mars 2015

Av Annelie - 1 mars 2015 20:58

Varför är det så svårt att vara här och nu?? Känner bara ett kaos å konstigt sug i maggropen. Man hör nått,läser nått,känner nått å sen måste jag fundera på allt,å gärna allt samtidigt,bara för att komplicera allt.. Varför?? Till vilken nytta?? Måste ju vara det dummaste jag gör ? Önskar jag bara kunde sluta med allt detta funderade och vara HÄR och NU!! Blir såå otroligt trött på mig själv ibland å tänk då va människor i min närhet måste tycka det är jobbigt.. Nä dags att rycka upp sig å läsa igenom lite papper innan det är dags för vovva prommis? Älskar mina nära och kära,mer än vad de kanske förstår,trots att det blir lite knas ibland???? <3 Ta hand om er <3 ??

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards