Alla inlägg under mars 2020

Av Annelie - 17 mars 2020 21:59

Jag vet,jag säger det ofta,men kan man inte vara tacksam över vad man har så kommer man nog aldrig kunna känna riktig lycka. Åh visst,ibland kan det vara svårt att känna tacksamhet över barnen som bråkar,regn som öser ner när man vill ha sol,eller bara när allt känns blää. Men i regel så finns det en massa att vara tacksam över. Just nu spontant så känner jag mig tacksam över att sitta just här där jag är. Te i koppen och en snarkande vovve på puffen vid mina fötter   


Jag känner mig tacksam över är att ha denna donna som min vän  Hon lyckas dra igång mig när saker ska göras,bromsa mig när jag snöar in,ja hon helt enkelt ställer upp i alla lägen   Tack älskade vän för att du alltid finns   



Sen har vi ju mormors sockergryn,en bestämd liten dam,min "MY LOVE".

Att få vara mormor är ju verkligen en ära,jag kan låna och lämna tillbaka. Jag blir så glad när jag tänker på henne    





Imorgon en ny dag med nya tag  GodNatt 



Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards