Alla inlägg under mars 2011

Av Annelie - 31 mars 2011 21:46

Jaha så var denna vecka snart över...tiden bara springer iväg :) har hunnit med en del denna vecka med,och idag var jag med Ralle till optikern 

Han hittade ett par glasögon nästan direkt,precis som de andra gångerna det har varit dags för nya,och han är bestämd i vad han vill ha .. Men själva undersökningen tyckte han var ju lite halv jobbig med alla dessa frågor som hon ställde..  Men nu är det gjort iaf :)


Imorgon åker vi till Bergsjö över helgen och myser..Men först är det ju det vanliga,skola,dagis och jobb 


Det irriterande när man letar efter en sak som jag i vanlig ordning vet vart jag lagt men som nu visar sig helt borta...Jag kan bli galen för mindre!!! Usch vad trött jag blir på mig själv ibland..Tur huvudet sitter fast annars skulle jag lyckas lägga undan det med 


Nåja,imorgon kommer en annan dag,kanske jag finner vad jag söker då 


Men natti natti,må ni sova gott och få en helt underbar dag och helg 


Tjingeling och puss och kram   

Döm aldrig boken efter omslaget,man är alltid värd en första chans  

Av Annelie - 23 mars 2011 18:53

God kväll i stugorna ..

Trött jag som sitter här och  skriver..Vart konstiga dagar nu några dagar,eller konstiga,ja annorlunda..


Har fått jobb till mitten på april känns skönt.. Ger ju lite mer inkomst för familjen,å det funkar ju fortfarande jätte bra för oss alla..Allra helst för alla när lönen kommer  



Äntligen har våren börjat visa sig å det känns ju helt underbart..Har längtat så efter den..Inge fel på vinter med denna vinter känns i vanlig ordning jobbig..Lugn lugn snart klagar vi alla på våren,sommaren och hösten med..Människan funkar nog så     

Denna gillar jag starkt  En av alla favoriterna i dagsläget 


Nå men nu ska jag börja med läggningen av barn och fortsätta fixa inför morgondagen 


Tjingeling!! Pussen och kramen alla söta     

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards