Alla inlägg under juni 2009

Av Annelie - 24 juni 2009 07:19

God morgon alla!!

Jag pratade med min äldsta igår,hon är med mormor och morfar,på väg till finland...Båten de åker med är 12 våningar högt!? =/ Snacka om båt.. =)

De har sin hytt på 9:de våningen..Hon verkar ha det jätte bra.. Hon kommer hem på torsdag..=)


Här hemma är allt lugnt..Solen skiner och det är 15,6 grader i skuggan redan=) Blir nog en varm dag idag med..=)

Igår hade vi det mysigt min vän och jag..Vi tog våra barn och gick ner till en lekpark och åt middag=) Grillad kyckling och bröd..Barnen åt och åt..=) Men de tyckte det var mysigt=) Å jag med=)...

Kul att göra nått annorlunda någon gång..


Önskar er alla en fantastisk dag!! Kram och puss=)


Av Annelie - 21 juni 2009 22:11

God kväll i hemmen...


Känner mig lite låg ikväll...funderar en massa och jag lovar att det är en del...så nu ska jag snart gå i säng och lyssna på min mp3 spelare ett tag.. Jag ville bara tacka min underbara vän för att du bryr dig och tänker på mig.. :) Jag finns för dig med.. Jag kommer klara allt jag tar mig för men det kanske tar lite tid bara...Tur att det kommer en morgondag!! Älskar mina kidz oerhört mycket...Skulle ta ner månen åt er om det varit möjligt..

Nä nu ska jag göra kvällen...

Puss och kram på er alla


Lämnar er med en fantastisk låt.. Natti natti

Av Annelie - 19 juni 2009 07:46

God morgon världen!!


Jaha så var det midsommar då...Tiden går så jäkla fort..Snart är ju hösten här...Ja inte för att det varit nå sommar med värme och sol ännu..När ska man kunna bada när det är så kallt...=(  Men jag hoppas att sommaren kommer snart=)


Annars är det väl inget nytt..Lilla syster och hennes söner var här igår och även mina föräldrar..Min äldsta åkte med mina föräldrar till stugan för att sen på tisdag åka till finland med dem...Hon kommer hem på torsdag tror jag att det blir..Blir skönt för henne=)


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag...har inte såå mycket att skriva om..Men iaf tror jag att jag avslutar här med orden; Jag älskar er mina barn..Ni är solen i mitt liv..-Vem faan behöver sommar,jag har ju solen inne=) 


Pussar och kramar


Av Annelie - 18 juni 2009 08:37

Hejsan svejsan...

Fy vad jag är dålig på att skriva här...Otroligt dålig..

Jag vet inte varför jag ger mig tid att sitta här..Har knappt suttit vid datan sen jag flyttade..=(


Dagarna går sakteliga framåt..Jag har fått upp tavlor på väggarna=) och hylla..Alldeles själv =D...Jag är stolt över mig själv.. Barnen verkar trivas i vår nya lägenhet..=) Jag trivs jätte bra..


I natt har vi haft sänggäst..=) Min blivande sonhustru har sovit här=) Just nu är mina yngsta 4 och hon inne på pojkarnas rum och leker...Kul att de kompar ibland iaf..=)


Annars idag så kommer mina föräldrar i eftermiddagen/kvällen och ev min lilla syster och barn kommer idag på förmiddagen..Ska bli skoj..=)


Älskar er mina småtroll..Ni är det bästa som hänt mig..

Puss och kram


Av Annelie - 13 juni 2009 08:42

God morgon alla!!

Idag vore det skönt med lite sol..Men men vi får väl se vad dagen har i sitt sköte..=)

Idag ska jag städa här hemma och försöka få upp lite tavlor och sånt..Jag har väl 2 kartonger kvar att packa upp sen gäller det ju att veta att allt har fått sin plats..=) jag måste börja med att möblera om här hemma..=/ Men men när det blir klart så är det perfekt..=)


Nu är det sommarlov..=)

Jag har haft 4 barn hemma i natt,min äldste pojk har sovit borta=) Å i natt ska Lill-lill sova hos faster sin..=) Tänkte att grannens jänta skulle få sova över här=) Jag kan ju inte ha för lite barn hemma heller=) Blir ju så tomt=)

Nåväl, vi får väl se hur det blir:)


Jag fick sova till halv 8 idag så det känns ju rätt så skönt=) Då vaknade min lilla=)


Nä nu måste jag gå,men jag ska försöka komma tillbaka..

Puss och kram 

Av Annelie - 12 juni 2009 07:34

Hejsan Svejsan..

Ja det är jävligt sällan jag skriver...Sorry...Måste bli bättre med att skriva,det är ju så skönt sen oxå att fått skriva av sig..


Livet funkar just nu..Men jag var inte orolig för annat heller..Det är ju inte första gången jag är ensam.Fick höra från en killkompis igår att jag är stark..Till saken hör att jag har ingen superkontakt med honom just nu,så det var sååå skönt att höra det från just honom=)

Men visst hade jag kunnat önska att det inte är som det är men jag ångrar inget..Jag och barnens pappa passar inte ihop som par..Å det är såå skönt när man insett det och kan gå vidare..=)

Livet är skönt=)


Igår fyllde jag år..En fantastisk dag;Tack mina underbara vänner=) Jag fick en mp3-spelare(som jag önskat mig)och en dildo =O av mina mina helknasiga

 och fantastiska vänner=),en jätte fin tavla:praktisk kökstavla så man kan hålla kolla på vad som måste göras..Ett jätte fint ljushjärta att hänga i fönstret, och av min äldsta dotter fick jag ett set med tre småflaskor;tvål,body-scrub och body-lotion=) En jätte fin dag..Tack alla!!Det ända som kunnat vara bättre var vädret men man kan inte få allt..=)


Idag är det sista dagen i skolan inför sommarlovet=) Sen har jag och barnen 10 "underbara" veckor framför oss...Det brukar gå väldigt bra på sommarlovet ändå..=)

Nä nu måste jag gå och sära på mina ligister..=) De slåss i min säng=(


Önskar er alla en underbar dag=)

Puss och kram  

Av Annelie - 4 juni 2009 07:13

Men vart fan är sommaren...brr..

Jag ville bara tacka alla mina nära för all hjälp och stöd..Ni är underbara...


puss och kram

Av Annelie - 3 juni 2009 07:52

God morgon alla!!

Jaha nu närmar sig flytten med stormsteg..=) Känns skönt att det snart är över..Men sen börjar det härliga uppackandet..=( Men men det blir bra när det är klart.. Jag har bara ett bekymmer vad jag vet och det är gardiner och gardinstångar.. Men det är värdsliga saker..=)


Min blivande 6åring spelade fotbollsmatch igår igen..Han kom hem med farmor och var ändå hyffsat glad när han sa att de förlorade med 9-4..Det är skönt att han inte tar det på blodigt allvar..=)


Nog tycker jag att det märks på barnen att det är förändringar som händer och har hänt.. Jag tycker att Lill-lill tar det bättre nu att inte pappa bor med oss.. Barnen ska till pappa på fredag..Sen kommer pappa hit och hjälper mig och alla med flytten..=)


Jo men annars funkar livet bra för mig..Lite mycket att göra nu bara men det blir ju lugnare sen..=) Man har inte sååå mycket dö-tid om jag säger så..=)


Nä nu ska jag lämna mina troll på dagis och sen hem och fortsätta...

Puss och kram

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards