Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Annelie - 5 mars 2009 07:21

Hejsan svejsan...

Inatt har min blivande sonhustru sovit här... ;)

Min äldste prins säger att de är tillsammans och att de har pratat om 18 barn...Jag blir alldeles svettig...Men han hade ju försökt prata med fröken ifråga om de verkligen måste ha så många barn för han tycker att lokalbussarna är så fula,han vill inte behöva köpa och köra en sån..Snacka om familjen Annorlunda..=) Min son blir 10 i år och fröken blir 7..=)

Nu går de och leker mamma,pappa och barn..


Imorgon nu är mormors begravning..Fy,fy,fy...Jag vet inte vad jag ska tycka och känna...Jobbigt som faan är det...Min äldsta kunde inte säga deras namn när hon var liten så det blev Kolle och Tejes..De passade henne när jag jobbade och hon var för sjuk för dagis..=) Där fick hon som hon ville antar jag..=) 

Jag minns en gång när jag var liten,mamma och pappa var borta så mormor var barnvakt åt oss..Vi hade bastat med mormor och syrran la rumpan på aggregatet,jag fick sitta sedan och underhålla henne medans mormor fick springa med ispåsar och byta under hennes rumpa... =)

Lite roliga minnen från förr..Frågan är ju om syrran känner samma sak ;)

   

Vill skicka en kram till mina underbara vänner via bloggen idag...Ni vet vilka ni är..Tack för att ni finns och ställer upp.. =)


Nu morgonbestyr..Höres..Kramar

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards