Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Annelie - 6 mars 2009 07:14

Hejsan...

Idag är begravningen på mormor...Känns gruvsamt..Jag ska försöka att inte känna så,men det är svårt...

Det är till mycket för begravningen sen har jag(som mormor) ett kontrollbehov för flera...Har svårt att lämna bort barnen utan att känna stress..=( Inte för att jag inte litar på mina barnvakter utan att ingen ska behöva ta hand om det som är mitt...=/ Jobbigt...

Usch,usch..Fasar lite för dagen men det ska nog gå bra..men det blir ju mer deffinitivt nu att vi aldrig mer kommer att få träffa min söta lilla mormor..Hon kommer alltid finnas i mitt hjärta...å tankar...

Låten idag tillägnar jag alla mina nära och kära..Älskar er..


Bye bye


Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards