Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Annelie - 21 mars 2009 08:23

Tjena tjena...


Min stora kille har sovit hos farmor och farfar i natt..Han ringde dem själv igår efter skolan och till hans stora förtjusning så gick det bra att han sov över..=) Han vart såå lycklig..=)

Så imorse så blev jag väckt av min guldlock strax efter 6 och sen kom Simme vid halv sju..Sen var det lillans tur att vakna..Med en jäkla hosta och lite hoplimmade ögon=(.. Har tvättat hennes ögon nu och hoppas på bättring..Men hon verkar inte speciellt störd över hostan och ögonen så det känns ju skönt att hon inte är påverkad av det..=)

Nu är även mannen uppe,och tonåringen lyser med sin frånvaro...Sängen hennes är nog superskön denna morgon..=)


Idag ska vi på kalas hos grannen..Deras yngste fyllde tre år i veckan..

Efter det vet jag inte vad som händer idag..Jo jag ska försöka att laga några stickade sockar..Få se om jag kommer ihåg vad mormor har visat mig när jag var mindre..Hoppas det..=)  Saknar dig mormor..


Nu spelar mina barn guitar hero..De är så duktiga så..=) Det är ju alltid svårt innan man lär sig men jag tycker de gör ett bra jobb=)

Igår var min lilla syster här med sina barn och hundar..Det var skoj..=)


Ibland blir jag så trött på människors handlingar och "dåliga" humör...Man måste ha mer tålamod med barn... Jag är absolut inte guds bästa mamma,men jag försöker vara det bästa jag kan.. Det är fan inte lätt man blir ju prövad varje dag men nån gång kanske man lär sig nått ;) .. Hoppas jag iaf =)


Nå men nu ska jag göra morgonen här hemma...Sängar ska bäddas,gardiner ska dras upp,jag och barn ska kläs och sen frukost...

Hoppas alla får en bra dag!!! Det ska jag verkligen försöka få..Kramar till er alla!! 


  


Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards