Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Annelie - 22 mars 2009 22:35

HEJ HOPP ALLA DÄR UTE!!


Här är det lugnt nu iaf..=)

Min man kom på igår vid halv elva att vi skulle ut på krogen,jag som nykter trodde han drev med mig,han hade ju suttit hos grannen och druckit öl redan..

Men sagt som gjort så kom vi ut,vi och grannen med sambo..Min stora passade barnen..(för första gången)

Det var en trevlig kväll.Kom hem vid halv tre i säng vid halv fyra och upp 05,20...Inte vidare trevligt..men är man mamma så är man..

Jag väckte mannen strax efter åtta och då gick jag i säng igen=)

Men ack vad jag har mått dåligt idag..inte fått behållt nått...Fy fasiken..

Så här i efterhand så lovar jag er att det är faan inte värt det!!Vi hade trevligt men jag har svårt att se det väga upp mot mitt mående idag!!

Så jag är nog ingen alkoholmänniska...

Sen ångesten gentemot barnen är ju jätte jobbig...


Men men som tur är så är det en ny dag imorgon!! Livet blir inte bättre än man gör det!!

Kram på er alla!!  Natti Natti!!

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards