Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Annelie - 7 mars 2009 06:08

God Morgon Världen..


Igår var nu mormors begravning..Super jobbig dag men vacker..Allt var så fint..Men den tog på mina krafter..ja förresten inte bara mina krafter utan allas..Psalmen Var Inte Rädd som jag spelar för er idag hade morfar valt till mormors begravning,så vacker otroligt vacker..Precis som mormor..

Det gick väl så där när jag sjöng för mormor med mina syskon å kusiner..Hade ju lite svårt att sjunga genom tårarna..Men det gick ju..


Mormor du är älskad och saknad av oss alla!!Du finns i mitt hjärta för evigt.


Det gick bra för mina barnvakter igår,även om jag tyckte det var jobbigt att lämna dem..Men mina hade nog skött sig rätt så bra..

Nu är gubben hemma oxå..Ända tills tisdag morgon..


Nu lämnar jag er för ett tag...Har svårt att hitta ord idag.. Älskar er omkring mig..Tack för allt..//Kram

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards