Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Annelie - 12 mars 2009 20:14

Vet egentligen inte varför jag skriver,för jag känner mig inte så skrivsugen,men det brukar ju sjäppa när jag väl börjat skriva..=)


Nu har jag i tre dagar möblerat om och städat här hemma..Kan faktiskt säga utan att ljuga att jag känner mig lite mör..Men jag tycker det vart jätte fint..tack mina vänner som hjälpte till..=)

Härligt att fixa om lite..=)


Annars är det väl ganska lugnt faktiskt..Gubben kom hem idag..Börjar bli förkyld tyvärr men det går ju inte att göra något åt..Så jag ska som min vän säger -Inte känna efter så jävla mycket.. ;)


Den här låten med markoolio tycker jag var rätt så frän..=)

Känner mig lite off...vete sjutton vad det är,men men jag hoppas det blir bra snart..=)

Lämnar er här med orden - I´ll be back!!

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards