Alla inlägg den 31 december 2008

Av Annelie - 31 december 2008 08:23

Igår var det den skönaste eftermiddagen jag haft på ett tag.. =)

Jag fick i julklapp förra året en avslappnande helkroppsmassage från familjen å igår hade jag tid för den..Fy fan vad härligt att bara vara och någon annan tog hand om mig..SKÖNT!! Kan jag varmt rekomendera..=)=)


Jaha idag är det nyårsafton..Fy vad detta år(som alla år egentligen) gått fort...Tiden har bara sprungit iväg..Men som sagt,alla år springer iväg,de e bara vi som inte hänger med.. Lite synd för vi har bara ett liv..

Nyårslöfte? Nja,jag ska verkligen försöka bli lyckligare på alla plan detta år...Hur? Det vet jag inte riktigt ännu..


Nämen nu hör jag min lilla,hon har vaknat nu,så jag ska gå till henne...Men jag lär kanske komma tillbaka senare..


Annars,   HAPPY NEW YEAR!!! /Nyårskram från mig  =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards