Alla inlägg den 5 december 2008

Av Annelie - 5 december 2008 07:10

Vad trött jag är...Inatt har jag varit uppe till två innan barnen slappnade av och kunde sova..Å upp vid 6 då väckaren ringde..Usch...

Idag är alla barnen hemma föruton äldsta..Dagisbarnen är ju alltid ledig på fredagar eftersom jag är mammaledig...Men R får vara hemma,hans hosta har varit så jobbig i natt.. 

Undra vad denna dag har att erbjuda då?!Tur att jag gick och handlade igår så slapp jag ju de idag.. =) Hade ju varit mindre roligt att gå ner med fyra hostiga och trötta barn på affären.. Det hade ju  känts bättre om jag hade haft körkortet..Men det ska jag ha till sommaren... =)

Natten till imorgon kommer gubben min hem.. Längtar som en toka..ska bli skönt att få ha honom hemma även om det bara är över helgen..men men man ska inte klaga,de finns alltid de som har det sämre... Å en vän till mig skulle säga åt mig att inte känna efter så jäkligt.. ;)

Nu ska jag plocka upp min lilla som jag hör har vaknat.. Ha en bra dag!!/Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards