Alla inlägg den 23 december 2008

Av Annelie - 23 december 2008 09:11

Åh snart är äntligen väntan över för barnen...Som de håller på.. Ikväll ska vi göra gröt åt tomten och ställa ut..=)  Å imorgon är han ju äntligen här...


Igår gjorde vi köttbullar,sillen blev inlagd i söndags. Ikväll ska vi göra revbensspjällen och skinkan..Granen klädde vi igår..=)

Det går bättre än förväntat med gäster här...Barnen tycker det är jätte skoj att få ha sina kusiner här.. Som synd är så har C gått och blivit jätte förkyld..Lillgubben..En väldig hosta.. =(


I eftermiddag kommer mina föräldrar..De kan inte vara med oss på julafton så då kommer de hit idag istället..


Nä men nu är detnog dags att sätta igång med dagens bravader..


Men vi hörs snart..Kramar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards