Alla inlägg den 8 december 2008

Av Annelie - 8 december 2008 08:17

Ohja vad veckorna går...Snart är tomten här.. =) Barnen toklängtar..


Idag for mannen för en veckas jobb igen,eventuellt kanske kortare...Vi får se..Det kändes helt okej idag att han for(iaf än så länge)..


Mina dagisbarn är hemma och kollar tv just nu och lillskruttan sover..

Har börjat och sett över sysslorna för dagen..Tänkte plocka lite i vanlig ordning idag,å lite senare kanske jag ska vara barnvakt åt grannens barn..=)


Imorgon tänkte jag gå och kolla över lite julklappar på stan efter jag lämnat Simme och Lill-lill på dagis..=) Nu har vi iaf lite snö att skryta med men de e ju fan att det måste blåsa...=(


Nä nu ska jag göra frukost åt oss...Men hoppas alla får en bra dag!

Jag lär nog komma tillbaka ikväll..

Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards