Alla inlägg den 21 december 2008

Av Annelie - 21 december 2008 07:10

Nu har kusinerna kommit...Barnen toklängtade igår..Men nu är väntan över...=) R sa nu imorse att nu är vi elva i familjen..Många att ta hänsyn till men det ska nog gå bra.Just nu är tre av mina och deras två vakna...De sitter och kollar Dora på tv...Min lilla treåring älskar Dora.. =)


Jag såg till så vi är klar med julklapparna igår...Förutom mina svärföräldrar..Men annars är vi klar..Himla skönt..=)


På tisdag ska mina föräldrar komma hit och ta en julfika och ge barnen julklappar..

Undra vad dagen idag har att erbjuda då.? Finns väl en hel del att göra här hemma..


Jag var ju som sagt å klippte mig häromdagen;å nog är man en skadad mamma...Hon frågade om jag ville tvätta håret,så hon gjorde de innan hon klippte...Men det var ju första gången vad jag vet som jag tvättade de hos frissan..Å jag hade FRUKTANSVÄRT svårt att inte hjälpa till men tvättning och torkandet av håret;istället för att bara slappna av.. =) Man har ju bara för mycket kontrollbehov än vad som är nödvändigt.. ;) Vart full i skratt över mig själv,för jag funderade på om de skulle vara så där det skulle kännas när man är gammal och bor på hemmet??!!.. Jag funderar för mycket.. Knasig människa..=)  

Nå men nu ska jag vara med barnen men vi hörs...Många julkramar till alla



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards