Alla inlägg den 11 december 2008

Av Annelie - 11 december 2008 08:27

Jaha nu sitter man här igen...Från att vara nybörjare på det här att blogga så har det nästan blivit en drog att blogga... =)


Gubben är och lämnar på dagis och jag sitter här en sväng innan jag och lillan ska göra frukost..Undra vad man ska göra idag då?! Finns ju egentligen saker att göra hela tiden och allra helst så här nära jul.. =) Men lockar dem??? Nja... =)


Längtar till jul faktiskt...Ska äntligen få träffa min svägerska med familj igen..De ska bo här hos oss över jul och nyår...Skoj..Barnen längtar efter sina kusiner.. =)


Imorgon ska vi på Luciafirande på Ralles skola..Alltid lika stolt varje gång..De är nog aldrig nån gång som jag INTE får en tår i ögat när han har nå på skolan..Min storpojke.. =)


Hua jag skulle inte klara mig utan mina barn...De är verkligen mitt liv.. =)Visst finns det dagar då man känner sig trött och less men alla dessa ljusa stunder raderar ju ut alla vaken nätter,och alla bråk...=) Jag älskar mina barn helt enkelt!!


Nä nu ska vi göra frukost,pluppan min och jag.. =)

Ha en underbar dag alla...   Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards