Alla inlägg den 15 december 2008

Av Annelie - 15 december 2008 21:57

Åh,äntligen var det kväll...Känner mig lite sliten efter dagen på grund av den småjobbiga natten...Min lilla har vaknat vid två tillfällen och ville vara hos mamma en stund..Egentligen en otroligt mysig stund trots klockslaget...Men sen strax efter två till sex har vi alla sovit iaf.. =)


Min gubbe är nog på väg hem nu..Sen får vi se när han jobbar igen..Han är som man säger mellan två jobb nu.. ;) Vi får hoppas att allt löser sig ganska snabbt iaf för vi blir ju inte fet på min inkomst... =(


Jag har suttit och pysslat en stund med min tonåring...Så skönt att få en stund för oss själv utan syskonen,å rätt så skönt nu och få en stund för mig själv här vid datan..Innan man ska fundera på att nanna..


Imorgon är det nog rätt så lugnt på mitt schema..Ska lämna dagisbarnen på dagis och sen hem och städa lite tror jag.

Nu ska jag in och kika lite på tradera men I´ll be back..   Sov så gott.. =) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards