Alla inlägg den 12 december 2008

Av Annelie - 12 december 2008 19:26

I vanlig ordning så kom tårarna när jag var på min sons Luciafirande på skolan...Så mycket känslor som väller fram så jag fick lite svårt att inte visa så mycke... Men han var SÅÅÅ duktig..Jag är såå stolt.. =) Min älskade lilla kille,fast det är nog dags att jag inser att barnen blir större...Han är ju faktiskt 9 år.. ;)  Men han kommer alltid vara min lille kille..


Jag hoppas och önskar att mina barn vet och känner att jag älskar dem över allt annat.. För de är ju mina hjärtan..


Men annars är nog allt lugnt..Planerar lite julklappsköp och jag har faktiskt bokat en tid för klippning den 18...Ska bli skoj,har inte varit till en salong sen i våras.. =)


Nä nu ska jag kolla lite på nätet sen blir det IDOL final för hela slanten.. =) =)


See you later!! kramar  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards