Alla inlägg den 25 december 2008

Av Annelie - 25 december 2008 19:47

Tjena!!


Jaha å så var både julafton och juldagen avklarade.. =) Det har gått väldigt bra faktiskt..

Tomten kom inte igår kväll men han har ju så många ställen han ska åka till.. =) Barnen blev nöjda trots att tomten uteblev..

Alla slet och drog i sina klappar...Likt ett lejon över sitt byte...Men som sagt;nöjda blev de..

Jag fick en digitalkamera av min familj.. =) Min gamla hade gått sönder tidigare i år..Strykjärn av mina svärföräldrar, klänning av min vän,äggskärare å dl-mått av min svägerska å hennes familj,och ett ljus som liknade en ros av min dotter..


Vi har skaffat oss en platt tv idag..42 tum...Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den.. =/ Nog för att det är bättre bild men det är nog en vanesak att titta på en sån stor tv..


Imorgon ska vi äta hos mina svärföräldrar..=)


Nä nu orkar jag inte skriva mer idag...känner mig trots julstämmning lite nere...men de e väl sånt som kommer och går.... =/


Hoppas ni får en trevlig kväll...JulKramar till er alla

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards