Alla inlägg den 6 december 2008

Av Annelie - 6 december 2008 22:23

Åh,vad tiden går fort...Min äldsta har blivit en tonåring..Säger bara, åh shit...Känns som igår hon sprang efter mig med tutten i högsta hugg..min lillfia...De är med barnen man själv känner att åren går..


Till min älskade dotter..

Du ska veta att trots bråk och tjafs så är och förblir du min älskade lilla gumma..Åren framöver har man hört kan vara ganska jobbiga för både tonåring och mamma,men vi får försöka kämpa oss igenom den tillsammans.Jobbar vi för samma sak så ska vi klara det.. =)  Mamma älskar dig,glöm ALDRIG det..


Usch,vad sentimental man blir..sitter här och funderar på förr...Då hon diggade som sjutton till "Hjalle och Heavy" och Aqua´s "Barbie Girl"..lillskruttan min..


Nå annars är kvällen lugn..Dagen har varit mer turbulent..Jag har bara en fråga;vart får barnen sitt språk ifrån??? Min huliganfia som är 3 år sa åt pappa idag att han skulle hålla käften?! jag säger bara VA???? Det är ju så man blir mållös...Hon förstod ju inte vad det var hon sa men endå...chockad!! Hon har ju alltid haft lätt för att tala,började tidigt..På både gott och ont.. ;)

Hon är en underbar liten skitunge..min trollunge.. Hon blev elak på mig idag å då vänder hon sig till mig och säger;dunderhonung,å går in på sitt rum..

Härliga barn.. =)..

Nä nu ska jag umgås med min älskade,saknade och efterlängtade make..

See you later.. =) Kramis

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards