Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Annelie - 24 juli 2010 10:30

Jaha så har snart ytterligare än vecka gått...Herregud vart tar tiden vägen????

Nu gäller det att jobba på med allt de 4 sista veckorna...Har en hel del att stå i...

Snart är sommarlovet över och vi går tillbaka till rutiner och vardagar...Samtidigt som jag kan längta så vill jag inte att tiden ska gå så fasligt fort...

Men det är ju bara att gilla läget och hänga med...har mycket funderingar IGEN... Orka ta tag i mina hjärnspöken...=( Nä just nu orkar jag inte och har inte riktigt tiden för det heller...

Denna kvinna har en underbar röst...


Idag far Annso med familj hem...Känns sorgligt...trist faktiskt.. Blir ju så tomt här hemma...  

Men vi får väl se om vi har möjlighet att åka upp nått framöver...

Har fått hjälp av dem att fixa lite här hemma så det blir lite ordning iaf..  


Nå men jag ska kanske ta och fixa igång dagen...Ska kanske ta med mina troll på staden sen i eftermiddag...får se..

men nu blir det pussen och kramen till er...Tjingeling

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards