Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Annelie - 7 juli 2010 08:15

Nå så idag är det den 7 juli,inget speciellt på schemat,tvättar för fulla muggar och ska väl försöka hitta hemmet lite  


Igår var vi på Kristinaskolan med barnen,jag och min vän =) Två vuxna och elva barn,var och inhandlade grillad kyckling och korv och åt middag där med alla barn..Barnen uppskattade nog det å jag med  var kul att hitta på något faktiskt=)


Vi har finfrämmande från Gällivare av barnens kusiner och deras föräldrar  Skoj  Full fart i stort sätt hela dagarna..

Funkar ju väldigt bra måste jag säga,så just nu bor vi tre vuxna och sju barn i min lägenhet  


Nå man ska kanske baka bullar idag...hm..Undra?!


Jag har gjort en polisanmälan på "den" som jag handlat från Tradera av...känns bittert som faan måste jag säga...Usch,så jag kommer nog inte handla där på ett tag...  Usch,usch och åter usch.... Nåja det är väl ingen mening att gråta över spilld mjölk...


Don´t Worry,Be Happy  

Det är nog bara det man kan göra=)





Livet går framåt iaf och det är ju huvudsaken=)

Kollar man för mycket i backspegeln så är det så lätt att man kör i diket,så därför kollar jag framåt och det ser ljust ut.. Livet ordnar sig till det bästa..Det vet jag  

Nå men nu är det dags jag sätter igång så man kommer någon vart med denna dagen,Elin kom just och påminde mig om att tvättmaskinen är klar...den hörs långväg med sitt gälla pipande...Svårt att missa den,tyvärr  ...


Nå men nu drar jag!! Tjingeling!! PUSS OCH KRAAAAAAAM  

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards