Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Annelie - 1 juli 2010 07:13

Jaha,så har min lille kille bllivit 7 år,tiden går sååå fort  för fort  

Han fick en bra dag igår med mycket paket  


Idag är en ny dag,men nya upptåg  Underbart=)


Här är det just nu ganska lugnt,två barn spelar och en leker och en tittar tv,stora fröken är hos en kompis :)

Lugn morgon:)

Ska väl ta och köra igång här strax tänkte jag med dagens sysslor  


Har inget riktigt jag behövde skriva om idag,livet flyter på.Har ett ganska skönt

 liv om jag får säga det själv  



Skönt liv med underbara nära och kära  

Nå men det kanske börjar bli dags att köra igång nu,men jag önskar er goa en underbar dag,för det ska jag ha  


Puss och kram




Underbara låtar lämnar jag er med idag,hörs sen  

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards