Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Annelie - 23 juli 2010 11:01

 I mitt hjärta finns mycket kärlek,till många...Även de nära jag har förlorat... Spelar en låt för er idag som jag har speciellt för min farfar som idag inte finns med mig... En saknad som gör lite ont..  Har två nära som inte finns med oss längre och det är farfar och min mormor..

Sånt är ju tyvärr livet..




Var ner på stadsfesten en sväng igår..var kul och komma ut och se lite folk  

Trevlig kväll  



Spelar underbara låtar för er idag,den första för farfar och den andra för mormor..När jag tänker på dem känner jag bara kärlek och saknad... Älskar er  

Känner mig lite nere..vete sjutton vad det är men jobbig känsla...


Nåväl,det blir väl bättre...

Nä nu ska jag sluta fundera och ta och sparka igång dagen...

Puss och kram...Tjingeling=))


Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards