Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Annelie - 19 juli 2010 18:06

Jaha så har ytterligare en dag snart gått..De springer iväg  

Vi har nu gått in i vecka 6 av sommarlovet..

Har fortfarande främmande från Gällivare,skönt med sällskap faktiskt,jag är ju annars ensam över 300 dagar per år med barnen  Skönt att ha vuxensällskap..  


Förra veckan var jag med min "bebis" på 3 årskontroll på BVC...Herregud vad tiden går..Har ju faktiskt ingen "baby" kvar..Hon är ju min stortjej nu  

Till hösten ska hon ju börja dagis..Hon är superglad över det... Men som sagt,det är fleeeeeera veckor kvar  iaf nästan 5 veckor  


Idag som de flesta andra dagar så har vi varit ute i solen,underbart..Älskar sommaren,underbar årstid  

Nå men man kanske ska ta och reda upp lite här hemma...Tråkigt men skönt när det är klart  


Nä nu,Tjingeling,puss och kram

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards