Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Annelie - 11 juli 2010 09:46

Japp,nu är sommaren här=) Inte ett regn på flera dagar,trodde inte jag skulle säga detta men det börjar behövas lite regn nu,barnen ser ut som små smutsgrisar efter vi har varit ute en dag...=) Men det är väl som de säger att smutsiga barn är lyckliga barn  



Sommaren är ju en härlig årstid,den bästa årstiden enligt mig=)

Idag blir nog som de flesta dagar,att vara ute  Barnen blir nöjd och mamman med=)

Annars är det som vanligt,har främmande av Annso och familjen och det är skoj att ha sällskap,ha någon att prata vuxen prat med  Nice :)


Nu ska jag försöka få igång denna dag,trots att två fortfarande ligger och knoppar...Jennifer och Annso har tydligen beställt sovmorgon idag   Barnen spelar tv-spel och dator och Robert och jag sitter vid varsinn bärbar dator och softar  


Nä men pussen och kramen nu då så hörs vi senare=) Tjingeling  

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards