Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Annelie - 23 maj 2009 08:11

God morgon alla!!

Fyy,vad jobbigt det blev igår när mannen skulle fara hem till sig...Våran blivande fyraåring blev förkrossad..Hon har nog inte hajat det här med att pappa skulle flytta..Ändå har vi pratat om det hela tiden i flera dagar..Hon har inte visat något på hela tiden förrän igår..Hon grät å jag grät..jag är en blödig människa,man började fundera på om man fattat rätt bestlut,men vi vet att det hade inte funkat tillsammans just nu..Tufft vart det..Men men hon somnade tillslut,så han kunde åka hem till sig..Men vi led båda med henne...=( Men morgonen har gått bra och pappa har dykt upp nu precis som han lovade...=) Nä nu ska jag gå och få på mig nå kläder...Jag kanske skriver nå mer ikväll...Puss och kram till er alla!!

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards