Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Annelie - 14 maj 2009 22:47

Hejsan Svejsan!!


Här är jag igen..Så nu har en dag till gått...Dagarna bara springer iväg..=)

Idag har vii vanlig ordning varit ute hela dagen..Hemmet blir sååå lidande men barnen blir lyckliga..Så valet är otroligt lätt=)

Jag har varit på Simmes fotbollsträning idag..Nå,inte hade jag haft tålamodet att vara tränare åt ett gäng småkillar som dessa...Ett gäng killar som har myror både i rumpan och i öronen...Så inte ens jag med mitt tålamod...=) Så tränarna gör ett jäkligt bra jobb..


Å annars så är det ganska som vanligt..Det känns bra med vårat beslut;jag säger vårat för det kom nog från oss båda..Jag har pratat med mannens systerdotter idag å hon sa att jag alltid kommer att vara den jag alltid varit för dem och det kändes faktiskt skönt att höra=)


Pappa;tack för att du är du..Låten jag spelar idag för er alla tillägnar jag faktiskt min pappa..Jag älskar dig..


Nä nu ska jag gå och duscha och sen ropar kudden...Natti natti dröm sött...

puss och kram

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards