Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Annelie - 2 maj 2009 07:07

Hejsan hoppsan...

Det blidde ingen hämtning av mina två igår...Mamma är så jätte förkyld så jag kan förstå att det inte blev nått=)


Annars så hade vi en underbart härlig dag igår..Jag och min vän tog våra 9 barn som vi har(plus min tonåring) och gick iväg till en lekpark..Var så skönt att slippa gården en stund..Sen gick vi på affären och sen hem..Skön promenad..

Sen vart det grillat och att äta ute för hela slanten.. =)

Idag ser inte ut som att det blir så mycket annorlunda..Redan 10 grader varmt så ute blir det idag med.. =)


Sitter och lyssnar på musik på youtube just nu...Å ack vad skönt att bara sitta och lyssna...Sen om barnen tycker det är ju en bra fråga.. ;)

Nä nu ska jag fortsätta med dagen...

Hoppas alla får en underbar dag!! Det ska jag försöka ha!! Ska nog prata lite idag..Med alla men rent allmänt=)


Kramar 


låten jag lämnar er med idag är en kär låt för mig...å min lilla diggar som sjutton ;)


Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards