Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Annelie - 15 maj 2009 20:52

Tjena Tjaba Hallå!!


Jo min lilla vaknade andra gången på rätt sida..Hon var mycket roligare att vara med efter första vilan..=)

Sen har vi varit ute hela hela dagen...Känner mig rätt så mosig nu..=(  Men barnen somnade skönt och det är ju mer värt..=)

Mannen gjorde middag idag så den slapp jag,så det var ju skönt..Imorgon måste jag ta itu med min lägenhet..Men jag känner att dagen har varit piss på ren svenska så jag känner mig lite nere..Men jag går upp och ner på humöret och självkänslan hela tiden..

Jag vet att jag kommer klara mig sen men samtidigt så blir jag rädd för att jag inte klarar mig..Men jag tror att dessa känslor kan lägga sig lite sen när han flyttat..För det är inte så att jag har ångrat mitt beslut,men man vet vad man har och inte vad man får..Måste jobba på självkänslan min..

Mina barn är absolut mitt allt..Jag vet att jag skrivit det förut men det är det som det aldrig kan bli någon ändring på..


Nä nu ska jag plocka vidare...Men jag önskar alla en underbar natt och lämnar er med en riktigt bra låt... Natti natti alla!!Pöss och kjam 

Av Annelie - 15 maj 2009 08:42

God morgon alla!!

Denna morgon startade dagen 05:17...Trodde inte det var sant när jag hörde min lilla ropa MAMMA,MAMMA så gnälligt som hon bara kan...Sen har hon gått hack i häl på mig hela morgonen..Slagit sina syskon så fort de kommit nära mig...Surplutan min...Men nu ligger hon och ska vila och förhoppningsvis så vaknar hon på rätt sida av sängen sedan=)


Idag är det strålande sol men vinden börjar ta i även idag så det blir till att ta på sig jackan iaf när vi går ut..

Håller på att göra hemmet fint innan utgång..Är ju skönare att komma in sen iaf=) 


Det som är jäkligt skönt i "våran" situation är att vi inte bråkar..Inte just nu iaf.. Hoppas det håller i sig.. Lill-lill frågade pappa nu när han skulle flytta och det lät som att hon tyckte han kunde göra det nu..Men han får trösta sig med att hon inte riktigt förstår vad hon säger eller gör... 


Nå nu ska jag väl fortsätta med hemmet...

Önskar alla en bra dag!! Puss och kram

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards