Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Annelie - 1 maj 2009 07:25

Hej hopp!

Här är det som vanligt tror jag..Sommaren är på väg..Såå härligt såå...=)

Igår skulle min älskade saknade mormor fyllt 80 år..Kände mig lite nere igår,ångest blää..Men det är just nu ganska mycket i mitt liv..Känns rörigt..

Det har varit en jobbig början på detta år så det kan egentligen bara bli bättre får jag hoppas...=)


Just nu är det bara jag och mina tre yngsta som är vakna..Mannen och Ralle sover..Tonåringen har sovit över hos en kompis..

Idag skulle jag tro att det blir till att vara ute i det härliga vårvädret..Blå himmel och sol redan nu=) Härligt..


Annars så är det väl inget nytt skulle jag tro...Ev så ska mina föräldrar hämta min lille prins och Lill-lill för att sova hos dem idag men jag vet inte hur det blir ännu...

Jag spelar en underbar låt för er idag..Sorglig men bra..

Nä nu ska jag lämna er för dagen men jag önskar er alla en underbar  dag...


Kramar


Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards