Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Annelie - 27 februari 2009 21:49

Tjena...Men det är väl kanske som det ska vara antar jag...Har varit en bra dag idag faktiskt..Men på eftermiddagen blev de nå tror jag för efter det så känns allt blää...Har varit en skön kväll iaf,eftersom jag inte kände så supermycke för att umgås så gick jag ner och solade...Å fy vad skönt=)

Så nu har jag duschat och sitter här med en kopp kaffe.. =D

Grannens lillskit har blivit fem år idag så vi har varit på kalas...Min treåring har dock missat att vi varit på kalas så hon vart jätte ledsen vid middagen då hon hörde det..Då hör det till saken att hon var med dit,men hade nog inte förstått innebörden med kalas.. ;)

Vet ni vad skönt det är att sitta här och skriva av sig lite för här kan ingen avbryta mig mitt i en mening,jag får alltid prata till punkt. 

När jag känner mig lite "nere" så är nog min bästa medicin MUSIK..Där kan jag försvinna ett tag..Sitter oftast på YouTube när jag bloggar å beroende på hur jag mår så blir de ju lite olika musik som familjen får höra.. =)


Så nu börjar vårt sportlov till veckan då,mannen jobbar men det ska nog gå galant det oxå..Han sticker på söndag och kommer hem til helgen..

Å vet ni vad??.. På måndag börjar "min" serie igen på tv..Cityakuten.. Har följt den i massor av år käns det som..

När vårt andra barn var bebis så hade han hål i hjärtat;så det vart ju en del operationer å då sa vi att vi skulle nog inte kunna titta på någon sjukhusserie iaf..Men men jag är ledsen att behöva säga att jag är fast i den..

Nu mina vänner så ska jag sluta blogga för dagen och fortsätta lyssna lite musik.. Hoppas ni alla får en skön natt..//Kram


Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards