Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Annelie - 9 februari 2009 20:55

vackra änglar till en vacker låt..

Älskar min ängel,mormor.. Saknar dig.. fasar inför begravningen,för då är det ju mer verkligt att jag/vi inte får träffa dig igen..Jag vet att livet är så här,men jag vill inte..det är mest här vid datan och i sängläge som jag tar mig tid att tänka och fundera över allt som händer i mitt liv..Å det känns tufft att du inte finns med oss mormor..men du finns i mina tankar..älskar dig..


puss och kram

Av Annelie - 9 februari 2009 20:07

Det finns ingen kopp kaffe på dagen som jag tycker är såå god som denna...När man efter en hel dag av plockande,lekande och mer plockande,och har sövt sina barn,äntligen sätter sig ner och tar lite tid för sig själv..=) Otroligt mumma..Trots tvättmaskinens gälla pipande om att den är färdig.. =(  har ju bara tvättat fyra maskiner idag.. =/

Annars har dagen varit ganska lugn..(tyvärr)


Barnen har varit hemma idag för skola/dagis har varit stängd..Men imorgon ska vi gå..=)

Hoppas alla är friska bara..


Orkar inge mer för ikväll...lämnar er med denna

 underbar man..=)

Kram

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards