Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Annelie - 26 februari 2009 23:14

Hejsan..Jo jag vet att det är rätt så sent men jag var tvungen att skriva nån rad..

Vi barnbarn ska ju sjunga "Blott En Dag" för mormor på hennes begravning,å jag ska sjunga,inte för att jag kan,men för att jag är så stolt över att ha/haft henne som mormor.Jag tror inte jag kan minnas någon gång som jag hört nå ont ord ifrån mormor till någon..Hon hade ett hjärta av guld..Jag är nervös inför begravningen,inte så mycket över just sången utan allt annat,känslor som jag inte plockat fram så mycket förutom här..

Jag vet att mormor är och förblir stolt över alla sina barnbarn,inte för att vi är perfekt(för inse jag är då inte det) men för mormor var vi alla underbara,på alla sätt och vis..Glöm aldrig det mina kära syskon och mina kusiner..


Jag har insett med åren att jag inte är perfekt men för mina barn är jag nog underbar(iaf någon del av dygnet).. =)


Nä men nu ska jag nog nanna kudde..Men vi höres!  

Lämnar er för natten med Sonja Alden.. kram

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards