Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Annelie - 6 februari 2009 06:25

En underbar låt.. =)

Mycket minnen har iaf jag till denna låt..

Var ute och promenerade med min vän igår..Mycket skönt..Köpte tidningen för mormors dödsannons var i gårdagens tidning..Sluter jag mina ögon så kan jag se hur allt såg ut och var hos mormor och morfar när vi firade jul där när vi var små..Alla var glada,mormor gjorde de godaste köttbullarna=),mormor fick alltid mig,syster och våran kusin till att sjunga för alla.."Davids hus" ville hon alltid höra,varje jul=).Hela köksbänken var full av mat och bröd..

Ja,underbara minnen..Det gör ont i hjärtat när jag tänker tillbaka..

I mormors dödsannons så fanns det en otroligt vacker dikt som jag tyckte passade in på henne nått så otroligt..


Aldrig en suck

aldrig en klagan

Alltid förnöjd på

jorden Du gått

Tåligt Du bar dina

sjukdomsdagar

Så nöjd som Du levat

så nöjd gick Du bort


Jobbigt.. =(


Idag är det fredag..shit vad veckan gått fort..Bara sprungit iväg..(som alla veckor iofs)

Idag är mina dagisbarn hemma..Kanske man ska ta och baka med dem idag så det händer nått=) Men jag får se..

Vi hörs senare..//Kramar


Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards