Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Annelie - 13 februari 2009 15:36

Helg!

Jaha nu fredag igen..denna helg ska min tonåring till sin pappa..Hon är där varannan helg..

Vi andra ska bara ta det lugnt tror jag..Vi bakade med trolldeg här hemma igår..Ska väl måla dem i helgen hade jag tänkt.. =)


Nu vill jag verkligen att mannen ska få ett jobb så man faktiskt kan känna längtan till varandra igen..Vi går varandra på nerverna eller iaf han på mig.. =(


Idag har jag varit på stan en sväng med min vän..Jag har införskaffat en varsinn liten överraskning till mina barn när det nu är alla hjärtans dag imorgon..De sliter på dagis och skola med presenter åt oss föräldrar så de är ju de minsta jag kan göra åt dem..=)


Jag fick ett halsband och örhängen av min vän igår i förtidigad  alla hjärtansdags present..De var fina..


Nä nu ska jag fixa middag..Men vi höres!!//Kram



Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards