Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Annelie - 26 augusti 2010 12:35

Tjena alla glada  

Här pågår en dagisinskolning av min lilla fröken,det var sista dagen av inskolningen idag.Så vi får väl se hur det går till veckan med att lämna  


Men dessa tre dagar har gått toppenbra,hon trivs med att vara "stortjej"..


Skolorna har satt igång för fulla muggar,tror nog att alla fem har längtat nu efter ett sååå långt sommarlov,ja iaf till att träffa alla kompisar  Ja även mamman tycker att det är rätt så skönt  


Men det är mycket som ska kommas ihåg och hända nu ett tag framöver och jag har mycket funderingar om livet så jag känner mig rätt så sliten  Tror i stort sätt varje människa faller några steg ibland och så är det väl nu för mig.. Vet oxå att jag snart är på fötter igen,måste bara lära mig att varva ner och sluta fundera på så mycket som inte rör mig... Ska ta mig och barnen först..Var sak har sin tid..

Annars så är det väl inte så mycket som händer och sker...Hösten är här,blåsigt,regnigt och KALLT!! Burrr.....

Låten som jag spelar för er idag är lite hur jag känner just nu,eller vill känna iaf=) Underbar låt!!

Nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan vi ska gå och hämta fler barn!!


Tjingeling!! Puss och Kram

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards