Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Annelie - 8 augusti 2010 21:24

Så där ja...Nu är det bara två veckor kvar av detta sommarlov...

Lovet har verkligen sprungit iväg...  

Fick höra idag att det skulle kunna bli varmt till veckan..Hoppas verkligen det så man hinner bada lite till iaf..

Men när jag tittar ut genom rutan så har jag svårt att tro det...=/ Men men mycket hinner hända innan morgondagen med=) Dagen idag började med regn..Vid lunch tid så hade det slutat regna och vi har varit ute hela eftermiddagen..Så skönt väder trots att solen uteblev...


Kan många gånger tycka att världen snurrar på omkring oss men vi står som fastfrusna...Även om det inte är så,men känslan finns där,TYVÄRR... Tröttsamt till tusen!!!

 

Nä nu ska jag natta mig själv=)

 

Tjingeling!!Puss och Kram!!


Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards