Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Annelie - 19 augusti 2010 22:26

Så nu har vi haft 5 årskalas idag=) Tänk att det var 5 år sedan hon föddes..säger bara "Oh my God" vad tiden går fort...På tok för fort  Det var en trött men endå glad liten flicka som gick i säng..  Mycket fina och bra saker fick hon idag.. Jag tycker att det är rätt så skönt att dagen är över..   Tack alla för en toppendag=)

 

Imorgon tar jag barnen på en liten minisemester så här innan skolstart=) Vi åker till Sundsvall och gör staden och Birsta osäker  Övernattar hos mina föräldrar=)

Ska bli skoj!  

 

Å nu är det bara några dagar kvar innan skola och dagis börjar..Ska bli skönt att få tillbaka rutinerna i livet faktiskt   

Annars är livet hyfsat faktiskt..trivs med livet..Underbara nära och kära..Älskar er   Nå men om man ska summera denna dag så har den varit jätte bra  

 

Man ska kanske börja tänka på refrängen,kommer ju en underbar dag imorgon med..Appråpå refräng så spelar jag en underbar låt för er ikväll,med en av mina idoler :)

 

Nå men nu;Tjingeling!! PUSS OCH KRAM  

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards