Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Annelie - 11 augusti 2010 09:21

  Ja om man ska ta och summera denna sommar  

Har haft en underbar sommar,en hel del har hänt,och vissa förändringar har kommit upp..En del besvikelser har dykt upp i sommar,men de har förhoppningsvis bara gjort mig starkare och inte svagare..

Jag ser väldigt ljust tillbaka på denna sommar,många fina minnen  Bara 1½ vecka kvar nu innan skolorna börjar igen..  Tiden har sprungit iväg......


Nu är hösten på väg in,lite trist faktiskt..Rutinerna ska bli lite skönt att få tillbaka,men mörkret och kylan hade kunnat få hålla sig borta..


Jag blir mer och mer sugen för min egen skull att skaffa hund... Även jag inser att det blir mer jobb för min del,men jag sa ju inte att jag skulle skaffa en idag  Men när jag hittar den rätte   rätt hund alltså  




Idag är det middag ute i Häggis på vårt schema..Simon är överlycklig  Han ÄLSKAR middagen idag=) SURSTRÖMMING  

Nå men man ska kanske ta och fixa igång dagen!!


Älskar er nära och kära    Tjingeling!! PUSS OCH KRAMMMMMMMMMMM

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards