Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Annelie - 6 augusti 2010 22:23

Så där,nu är Maja 3 år..=) Tiden springer iväg  

Det har varit en underbar dag med underbart väder,sällskap ja allt  

Vad skulle jag göra om jag inte hade er...Mina nära och kära... tack för allt  


Nå snart är sommarlovet över..men innan dess ska ju lilla Elin fylla år oxå=)


Nu tappar jag alla orden,hade så mycket att skriva,men kom av mig alldeles... Älskar er mina 5 underbara..Ni betyder allt för mig..

Vete sjutton vad som hände,brukar ju inte tappa ord...Men det har varit en hel del i mitt liv nu ett tag...

Jag hoppas att allt reder sig..


Nä om man skulle sluta sitta här och bara fundera...Sängen kallar och innan dess har jag lite att stå i.. Natti ni goa,puss och kram..Tjingeling  

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards