Alla inlägg den 18 november 2017

Av Annelie - 18 november 2017 07:44

Med väckaren ställd på 03:50,ja det kallar jag tidig morgon. Duscha,packa luncher och vakna till :) Väcka upp dagens fem brottare och iväg :) Mot Sandviken och dagens cup,Stålfejden :)

Kallt och halt hemma men vi har lite bättre väderförhållanden nu :) Jag har extremt svårt att slappna av, älskar vintern, om jag bara slapp sitta i en bil :/ Jag är en ganska nevös människa och kan ha väldigt svårt att slappna av :( Men det är ju en sak man får träna på :)

Åh en sak jag älskar att göra är ju att virka. Jag hittade en sån perfekt bok igår på stan, Virka dig lugn! Den bara skrek KÖP MIG! :) Jag har alltid sagt att jag njuter och slappnar av när jag virkar, och nu finns bevisen på att det funkar, där fick du Åsa:)

Man kan se mycket vackert efter vägen en tidig morgon som denna :) Skog och natur ligger mig oxå varmt om hjärtat, älskar att vara ute, önskar bara att jag tog mig i kragen och kom ut mer!

Dagen gryr och det blir allt ljusare. Njuta lite till av tystnaden och lugnet innan allt kör igång, för på en brottartävling är det allt annat än tyst och lugnt! Tur barnen är van och tar det mesta med en klackspark. Men en förlust på mattan är ju inte roligt. Alltså jag tycker ju att de redan är vinnare, det är ju en vinst bara att gå upp på den där mattan. Stolt över dem! Nåja, snart framme,skönt! Ta hand om er, glöm aldrig bort att du betyder! Tjingeling!

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards