Alla inlägg den 17 april 2011

Av Annelie - 17 april 2011 21:36

Ja så där ja,nu var söndagen här med allt det innebär...Kläder ska fixas,barnen duschas ja allt ska fixas dör att måndagen ska flyta på bättre  Men alla som känner mig vet ju oxå att ni har med en yr människa att göra,så en måndag kan aldrig riktigt flyta på men jag gör så gott jag kan  Barnen kommer på skolan,dagis och jag på jobb med rena kläder och mat i magen,sen att jag stressat rumpan av mig för i VANLIG  ordning ska jag glömma nått,men men det är jag..take me och leave me :)  Har ju även idag passat på och göra nått jag funderat över ett tag nu..Och det vart bra,hoppas det fortsätter kännas så  


Stolt och nöjd kille kom hem efter sina matcher idag..Hejjarklack fick han med,moster med familj dök upp    


Nu börjar det dra ihop sig för att komma i säng så man får några timmars skönhetssömn iaf..   men i vanlig ordning så måste jag göra mina "ska bara" först..


Men hoppas ni alla får en skön natt och vårda er själva och morgondagen..


Kärlek till er alla    

Av Annelie - 17 april 2011 07:50

Hej hopp alla glada 


Idag är dagen här som han har längtat så till och vi kommer hålla tummarna på att han har det så roligt som bara han kan,det viktiga är ju inte hur många matcher de vinner utan att de har roligt  Försöker intala honom det med,medans han som många gånger(typ alla) går in för att VINNA    Hoppet är det sista som överger mig  


Vi andra ska fixa och dona här hemma och ska även försöka oss på en tripp på affären,men dagen har ju inte så många timmar som jag skulle behöva   

Sen ska jag ju fixa inför en ny vecka med nya möjligheter..Blir ju en "kort" vecka som kommer sen har vi alla påsklov Skönt 


Man vet vad man har men inte vad man får och jag är supernöjd över vad jag har  Älskar min familj och de underbara nära som finns omkring oss..Ni är bäst 


Nä nu ska jag sätta igång      


 Vårda dagen och varandra,för bara en chans till en dag som denna  KÄRLEK till er alla.. Kramen 

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards